E-book “10 przykazań skutecznej marki”.

Mój e-book

“10 przykazań skutecznej marki”

JUŻ W SPRZEDAŻY!

10-przykazań-skutecznej-marki_e-book
  • Budujesz markę powielając schematy innych, ale widzisz,
    że to już nie działa?
  • Obserwujesz rozwój konkurencji, a Twoja marka nadal
    stoi w miejscu?
  • Chcesz poznać konkretne i sprawdzone zasady,
    które pozwolą Twojej marce wypłynąć na szersze wody?

 


 

Jeśli chociaż na jedno moje pytanie, Twoja odpowiedź brzmi: TAK,
to ten e-book jest Dla Ciebie!

tablet_10_przykazań_skutecznej_marki_a

Każda z osób prowadzących swój biznes, chciałaby, aby jej marka była skuteczna i przyciągała odpowiednich odbiorców.
Na skuteczność marki wpływa wiele czynników, a sam jej rozwój i zakotwiczenie się w podświadomości odbiorców jest procesem długofalowym.
Mój e-book przeprowadzi Cię przez wszystkie najważniejsze aspekty, składające się na budowę skutecznej marki.

ebook_książki_10_przykazań_skutecznej_marki_a

Jak wykonać analizę marki i sprawić by była ona autentyczna?

Jak powinna wyglądać identyfikacja wizualna i komunikacja?

Jak dbać o elastyczność marki i dobre relacje?

 

Na te i inne pytania, znajdziesz odpowiedzi w moim e-booku.

ebook_środek_spis_10_przykazań_skutecznej_marki
ebook_środek_10_przykazań_skutecznej_marki

E-book “10 przykazań skutecznej marki” to nie tylko e-książka ale i e-podręcznik.
Zawiera on najważniejsze przykazania rozwoju skutecznej marki, które pomogą Twojej marce osiągnąć zamierzony cel.

Poznasz 10 konkretnych przykazań, dzięki którym zrozumiesz czym jest Twoja marka i dlaczego każde z nich jest dla tak ważne.
Przykazania te są priorytetem, w każdym momencie jej rozwoju.

ebook_okładka_przód_tył_10_przykazań_skutecznej_marki_a

W e-booku znajdziesz również ćwiczenia, które pomogą Ci wdrożyć przykazania w życie Twojej marki.

ćwiczenia_okładka_10_przykazań_skutecznej_marki
ćwiczenia_środek_10_przykazań_skutecznej_marki

koszt e-booka

to TYLKO 159 zł.

Możesz zakupić również pakiet e-book + indywidualna konsultacja standardowa dot. Twojej Marki.

Co o e-booku mówią czytelnicy…