Close

Jakie informacje powinny znaleźć się na wizytówce firmowej?

Jakie informacje powinny znaleźć się na wizytówce firmowej?

 

Co to jest wizytówka raczej każdy wie. Aczkolwiek w woli przypomnienia jest to podstawowy akcydens reklamowy, który przybiera formę małego kieszonkowego kartonika.

 

Wizytówka jest jednym z najmniejszych formatów drukarskich, jeżeli chodzi o poligrafię i kreację marki firmy.

 

Jaki format powinna mieć wizytówka?

 

Ogólnie przyjęte standardy europejskie dla wizytówek to 85 x 55 mm lub 90 x 50 mm.

Oczywiście formaty wizytówek mogą być różne. Standardowe formaty wizytówek, co można zauważyć już po wymiarach Przyjmują kształt prostokąta. Możemy mieć również niestandardowe kształty wizytówek takie jak kwadrat lub dedykowane kształty wizytówek, które mogą przybierać naprawdę bardzo różne formy.

 

Może to być na przykład wizytówka w kształcie misia, w kształcie trójkąta lub w kształcie kubka. Dzisiejsza technologia pozwala nam na wiele i możemy bardzo kreatywnie podejść do tematu, jeżeli chodzi o wizytówki, a także technikę drukarską, papier oraz wszelkie uszlachetnienia.

 

Projekt graficzny wizytówki

 

Sam projekt takiej wizytówki powinien nawiązywać do brandu, żeby klient już w tym momencie mógł się utożsamiać z marką. Aczkolwiek same informacje zawarte na wizytówce mają wyłącznie być kontaktem, wszystkimi informacjami, które należą do działki kontakt i nic więcej.

 

Wielokrotnie spotkałam się z sytuacją gdzie osoba chciała przemycić jak najwięcej na takiej wizytówce, informacji o swojej marce czy firmie. Niestety jest to największy błąd. Wizytówka nie służy nam do reklamy. Jeżeli chcemy przekazać więcej informacji o ofercie, samej firmie czy marce ti proponuję wykorzystać do takich działań ulotkę.

 

Natomiast wizytówka jest tylko elementem, który ma służyć do przekazania kontaktu do firmy lub bezpośredniej osoby. To jest jedyne zadanie jakie ma wizytówka do wykonania dla nas i dla naszej firmy

 

Jakie informacje powinna zawierać?

 

Podstawowe informacje jakie powinny znaleźć się na każdej wizytówce niezależnie od branży to logo, nazwa firmy, imię i nazwisko, stanowisko, numer telefonu, adres mailowy i strona www.

 

Dość często otrzymuję pytania na temat wizytówki. Pytania te dotyczą między innymi tego, co tak naprawdę wizytówka powinna zawierać, jakie informacje powinny się na niej znaleźć. Warto pamiętać że wizytówka jest akcydensem reklamowym, którym zadaniem de facto nie jest reklama marki firmy, a zwyczajne przekazanie kontaktu.

 

Strona internetowa jest bardzo ważna, ponieważ osoba, która otrzymuje kontakt chciałaby dowiedzieć się o nas więcej. Na takiej stronie internetowej ma taką właśnie możliwość. Zatem nie ma sensu przemycać na samych wizytówkach jak najwięcej informacji o firmie, bo do tego służą inne akcydensy reklamowe oraz nasza strona internetowa, która w dzisiejszej dobie również jest naszą wizytówką rozszerzoną.

 

Nazwa naszej domeny powinna znaleźć się na takim kartoniku.

 

Kto powinien posiadać wizytówkę firmową?

 

Tak naprawdę to każdy przedsiębiorca, niezależnie od tego czy jest to prezes dużej korporacji, dyrektor średniej firmy czy właściciel małej firmy, a nawet osoba prywatna, która jest aktywna społecznie, także powinna być w posiadaniu wizytówki.

 

Ten element jest jednak najbardziej istotny podczas spotkań biznesowych, więc jest on ogólnie dedykowany dla przedsiębiorców, gdzie podczas takich spotkań najczęściej wymieniamy się kontaktami z innymi. W sytuacji takiego spotkania, takiej rozmowy z innymi kontrahentami czy z innymi osobami w świecie biznesu, brak wizytówki nie najlepiej o nas świadczy.

 

Należy pamiętać, aby mieć podczas takich wydarzeń wizytówkę, która jest dobrze przygotowana, dobrze skrojona oraz dobrze zaprojektowana. Nie może to być też wizytówka, która jest zupełnie z nami niespójna, nie nawiązuje do naszej firmy, marki oraz należy pamiętać o tym, aby zawierała wszelkie niezbędne informacje kontaktowe.

 

Osoba, która otrzymuje wizytówkę, musi na jednym kartoniku mieć na tyle wystarczająco informacji, takich informacji, aby nie miała zupełnie żadnego problemu, kiedy będzie chciała się z nami czy z naszą firmą skontaktować.

 

 

 

 

 

___

Chcesz skorzystać z konsultacji ze mną? Zapraszam.

Wybierz konsultację, która odpowiada twoim potrzebom.

A jeśli chcesz budować skuteczną markę i robić to z głową, pomoże Ci w tym również mój e-book, który znajdziesz TUTAJ.

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

NEWSLETTER
Zapisz się na mój newsletter i odbierz kreatywny, biznesowy planner uniwersalny na każdy miesiąc 2021!
ZAPISZ SIĘ
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać.
Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w 
Polityce Prywatności.
NEWSLETTER
Zapisz się na mój newsletter i odbierz duży planner planszowy na cały rok 2021!
ZAPISZ SIĘ
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać.
Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w 
Polityce Prywatności.
NEWSLETTER
Zapisz się i pobierz bezpłatne materiały, dzięki którym poprawisz swoją markę w 25 dni!
POBIERAM
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać.
Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w 
Polityce Prywatności.