Warsztatowe
Szkolenie stacjonarne
„Budowanie solidnej marki firmy od podstaw”
Czego się nauczysz?
Podczas szkolenia dowiesz się, jak od podstaw budować markę firmy.
Poznasz praktyczne znaczenie samej marki oraz pełnionych przez nią funkcji w przedsiębiorstwie.
Dowiesz się również, jak wprowadzić markę na rynek krok po kroku oraz jak nią zarządzać w procesie jej budowy i rozwoju.
Program szkolenia:
Moduł I:
- Zrozumienie, czym jest marka w praktyce.
- Szczegółowe omówienie pomysłu na markę firmy.
- Opracowanie pełnej misji i wizji marki.
- Poznanie oraz wybranie rynku docelowego.
- Analiza marek konkurencyjnych.
Moduł II:
- Określenie filarów, na jakich marka będzie się opierała.
- Poznanie cech oraz mocnych i słabych stron marki.
- Opracowanie konkretnych grup odbiorców marki.
- Zaprojektowanie modelu wprowadzenia marki na rynek.
- Kalkulacja wstępnych kosztów wprowadzenia marki na rynek.
Moduł III:
- Zrozumienie obecnego położenia i zasobów.
- Poznanie i omówienie najważniejszych funkcji marki.
- Ułożenie proceduralne etapów kreacji marki.
- Wyznaczenie długo i krótkofalowych celów marki firmy.
- Opracowanie podstawowej strategii budowy marki.
Podczas szkolenia otrzymasz:
- Materiały do pracy podczas szkolenia i do pracy nad swoją marką we własnej przestrzeni.
- Imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, potwierdzający nabytą wiedzę, który będzie wystawiony po zdaniu testu sprawdzającego na minimum 80%.
- Książkę papierową „10 przykazań skutecznej marki” (z możliwością otrzymania autografu
lub dedykacji autora na miejscu).
ZAPYTAJ O SZKOLENIE JUŻ TERAZ!
Szkolenie jest ograniczone osobowo, ze względu na charakter szkolenia i praktyczny sposób jego prowadzenia.
W tym szkoleniu stacjonarnym rekomendowany jest udział maksymalnie 10 osób dla lepszej efektywności
Szkolenie poprowadzi:
Judyta Kowalczyk – Ekspert ds. Psychologii Brandingu i Reklamy. Strateg, Menedżer i Projektant Marek. Trener Komunikacji Brandingowej.
W świecie brandingu odnajduję się jak łosoś w wodzie, pełniąc jednocześnie funkcję CEO w Agencji iClouders.
Jestem autorką książki „10 przykazań skutecznej marki”. Prowadzi podcast „Buduj markę z głową”, piszę bloga i tworzę różne projekty rozwojowe dla przedsiębiorców.
Napisałam dotychczas wiele artykułów eksperckich, które ukazały się na łamach magazynów i portali branżowych oraz udzieliłam kilku wywiadów.
Pojawiłam się jako gość specjalny na konferencjach oraz debatach, zarówno stacjonarnych, jak i on-line.
Moje bardzo praktyczne doświadczenie pozwala mi być skutecznym przewodnikiem w codziennym budowaniu i rozwijaniu silnych marek na każdym etapie. 🙂
Dokładny termin szkolenia, jego ostateczna forma oraz inne szczegóły, ustalane są indywidualnie z Zamawiającym.
Szkolenie prowadzone już od 1 osoby!
Czas trwania szkolenia:
– 2 dni po 7h
lub
– 3 dni po 5h
Certyfikat / Zaświadczenie: TAK (certyfikat)
Dokładny termin szkolenia, jego ostateczna forma oraz inne szczegóły, ustalane są indywidualnie z Zamawiającym.
Czas trwania szkolenia:
– 2 dni po 7h
lub
– 3 dni po 5h
Certyfikat / Zaświadczenie: TAK (certyfikat)
Dokładny termin szkolenia, jego ostateczna forma oraz inne szczegóły, ustalane są indywidualnie z Zamawiającym.
Czas trwania szkolenia:
– 1 dzień 7h
lub
– 2 dni po 5h
Certyfikat / Zaświadczenie: TAK (certyfikat)
Co o moich szkoleniach i warsztatach mówią uczestnicy?
Wybrane opinie z poprzednich spotkań
Kinga Banaszek
HR Manager & Business Coach
Krzysztof Matusiak
E-commerce Specjalist
Joanna Kawczyńska
Kosmetolog i Podolog
FAQ
Zadawane pytania i odpowiedzi
Tak. Certyfikat jest imienny, to oznacza, że jest indywidualnie wypisany dla uczestnika szkolenia. Na certyfikacie widnieją dane tj. imię i nazwisko uczestnika, temat szkolenia oraz jego data.
W temacie szkolenia możesz się skontaktować pod numerem telefonu 519-675-037 lub pisząc e-maila na judytakowalczyk@iclouders.pl.
Oczywiście! 🙂
Wystarczy, że w formularzu zamówienia podasz wszystkie niezbędne dane, w tym NIP firmy i otrzymasz FV 23%.