Warsztatowe

Szkolenie stacjonarne

„Budowanie solidnej marki firmy od podstaw”

Czego się nauczysz?

Podczas szkolenia dowiesz się, jak od podstaw budować markę firmy.

Poznasz praktyczne znaczenie samej marki oraz pełnionych przez nią funkcji w przedsiębiorstwie.

Dowiesz się również, jak wprowadzić markę na rynek krok po kroku oraz jak nią zarządzać w procesie jej budowy i rozwoju.

Program szkolenia:

Moduł I:

  • Zrozumienie, czym jest marka w praktyce.
  • Szczegółowe omówienie pomysłu na markę firmy.
  • Opracowanie pełnej misji i wizji marki.
  • Poznanie oraz wybranie rynku docelowego.
  • Analiza marek konkurencyjnych.

Moduł II:

  • Określenie filarów, na jakich marka będzie się opierała.
  • Poznanie cech oraz mocnych i słabych stron marki.
  • Opracowanie konkretnych grup odbiorców marki.
  • Zaprojektowanie modelu wprowadzenia marki na rynek.
  • Kalkulacja wstępnych kosztów wprowadzenia marki na rynek.

Moduł III:

  • Zrozumienie obecnego położenia i zasobów.
  • Poznanie i omówienie najważniejszych funkcji marki.
  • Ułożenie proceduralne etapów kreacji marki.
  • Wyznaczenie długo i krótkofalowych celów marki firmy.
  • Opracowanie podstawowej strategii budowy marki.

Podczas szkolenia otrzymasz:

  • Materiały do pracy podczas szkolenia i do pracy nad swoją marką we własnej przestrzeni.
  • Imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, potwierdzający nabytą wiedzę, który będzie wystawiony po zdaniu testu sprawdzającego na minimum 80%.
  • Książkę papierową „10 przykazań skutecznej marki” (z możliwością otrzymania autografu
    lub dedykacji autora na miejscu).

ZAPYTAJ O SZKOLENIE JUŻ TERAZ!

Szkolenie jest indywidualne ze względu na charakter szkolenia i praktyczny sposób jego prowadzenia.

W tym szkoleniu może wziąć udział tylko jedna osoba!

Szkolenie poprowadzi:

Judyta Kowalczyk – Ekspert ds. Psychologii Brandingu i Reklamy. Strateg, Menedżer Marki, Projektant Graficzny, Trener, Mentor.

Autorka książki „10 przykazań skutecznej marki”

„Budowanie solidnej marki firmy od podstaw”
Szkolenie indywidualne, stacjonarne - WARSZAWA
2300 zł netto
/ osoba
Termin szkolenia i jego ostateczna forma, ustalana jest indywidualnie po opłaceniu faktury proformy.

Czas trwania szkolenia: 6h

Certyfikat / Zaświadczenie: TAK (certyfikat)

Co o moich szkoleniach i warsztatach mówią uczestnicy?

Wybrane opinie z poprzednich spotkań

Cieszę się, że wzięłam udział w Twoim szkoleniu. To była dla mnie duża dawka praktycznej wiedzy na temat marki oraz mojego idealnego klienta. Bardzo merytorycznie poprowadzone szkolenie. Podobało mi się to, że odpowiadałaś na każde pytanie uczestników i rozwiewałaś na bieżąco wątpliwości, co było mega pomocne. Podczas całego szkolenia była miła atmosfera w grupie i wzajemne wsparcie, co też jest ważne. Czekam na kolejne szkolenia. Dziękuję!

Kinga Banaszek

HR Manager & Business Coach
Byłem tym szczęściarzem, że miałem okazję wziąć udział w Twoich warsztatach. Bardzo konkretna wiedza, ciekawe i dające do myślenia ćwiczenia. Profesjonalnie i na bardzo wysokim poziomie przygotowana prezentacja oraz wszystkie materiały — byłem pod ogromnym wrażeniem. Świetnie poprowadziłaś grupę, która była zaangażowana i na pewno to dodatkowo zachęcało do aktywnego udziału. Dziękuję i polecam. Z pewnością jeszcze nie raz spotkamy się na sali.

Krzysztof Matusiak

E-commerce Specjalist
Szkolenie z warsztatem było bardzo ciekawe i bardzo wciągające. Pozytywna energia i motywacja. Dużo wiedzy, prosto przekazanej, którą udało mi wdrożyć w życie. Właśnie obserwuję efekty. 🙂 DZIĘKUJĘ i czekam na więcej.

Joanna Kawczyńska

Kosmetolog i Podolog

FAQ

Zadawane pytania i odpowiedzi

Tak. Certyfikat jest imienny, to oznacza, że jest indywidualnie wypisany dla uczestnika szkolenia. Na certyfikacie widnieją dane tj. imię i nazwisko uczestnika, temat szkolenia oraz jego data.

W temacie szkolenia możesz się skontaktować pod numerem telefonu 519-675-037 lub pisząc e-maila na judytakowalczyk@iclouders.pl.

Oczywiście! 🙂

Wystarczy, że w formularzu zamówienia podasz wszystkie niezbędne dane, w tym NIP firmy i otrzymasz FV 23%.