Dokumentacja
Regulamin programu #correctbrand
Regulamin uczestnictwa w programie metamorfozy marki #correctbrand.
Regulamin mówi o zasadach obowiązujących w Programie.
Składa się z 2 części: kwestii operacyjnych oraz kodeksu relacji z Mentorem, określającej etykę procesu konsultacyjno – mentoringowego, którą wyznaczają 3 zasady: szacunek, otwartość i poufność.
Proszę o dokładne zapoznanie się z poniższą treścią.
I. Definicje
Określenia użyte w niniejszym regulaminie (“Regulamin”) oznaczają:
- “Formularz zgłoszeniowy”: formularz udostępniony na stronie internetowej https://kopiajk.iclouders.pl/correctbrand/ i składany drogą elektroniczną przez podmiot ubiegający się o uczestnictwo w Programie #correctbrand.
- “Organizator”: Judyta Kowalczyk – Brand Maintainer (www.judytakowalczyk.iclouders.pl).
- “Uczestnik”: osoba lub podmiot spełniający warunki, o których mowa w Dziale III niniejszego Regulaminu, który wypełnił Formularz zgłoszeniowy i został zakwalifikowany przez Organizatora jako Uczestnik Programu.
- “Mentor”: osoba fizyczna posiadająca specjalistyczną wiedzę, wspierająca Uczestnika w rozwoju jego Marki oraz zapewniająca merytoryczne wsparcie dla Uczestnika.
- “Mentee”: Uczestnik Programu, któremu przyznany został Mentor zapewniający merytoryczne wsparcie podczas trwania Programu.
- “Program”: program metamorfozy Marki #correctbrand. Udział w programie jest bezpłatny.
- “Regulamin”: regulamin programu #correctbrand.
II. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności warunki uczestnictwa w Programie prowadzonym pod nazwą #correctbrand realizowanym przez Organizatora.
- Celem Programu jest odświeżenie, unowocześnienie kreacji wizualnej Marki uczestnika i podniesienie jego kompetencji w tym zakresie.
- Warunkiem wzięcia udziału w Programie jest pozytywne przejście procesu rekrutacyjnego określonego w niniejszym Regulaminie.
- Program trwa od marca 2020 roku do grudnia 2020.
III. Uczestnicy
Program realizowany jest na terenie całej Polski przeznaczony jest dla osób spełniających kryteria:
- Osoba fizyczna w wieku 25-50 lat, prowadząca własną markę, która wykonała dotychczas jakiekolwiek działania, w kierunku jej kreacji wizualnej.
- Uczestnikiem może być tylko osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
- Uczestnikiem Programu nie może być małżonek, osoba pozostająca we wspólnym pożyciu, albo w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa.
IV. Zgłoszenia do programu
- Zgłoszenie do Programu następuje w formie elektronicznej poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego, udostępnionego pod adresem www.judytakowalczyk.iclouders.pl/correctbrand/.
- Nabory do programu będą ogłaszane na stronie www.judytakowalczyk.iclouders.pl/correctbrand/ i na profilu Facebook „Judyta Kowalczyk – Brand Maintainer”.
- Informacje przekazane Organizatorowi w Formularzu zgłoszeniowym, są podstawą do wstępnej formalnej i merytorycznej oceny Marki.
- Uczestnik może zgłosić do Programu tylko jedną Markę.
- Jeżeli liczba zgłoszeń do Programu na etapie rekrutacji przekroczy liczbę 30 aplikacji, Organizator ma prawo do wcześniejszego zakończenia naboru Formularzy zgłoszeniowych. W przypadku takiego zdarzenia Organizator poinformuje o tym na swojej stronie internetowej www.judytakowalczyk.iclouders.pl/correctbrand/.
- Do programu zostanie wybrana jedna, najbardziej potrzebująca metamorfozy Marka.
- O zgłoszeniach i selekcji Organizator będzie informował na stronie https://kopiajk.iclouders.pl/correctbrand/ i na profilu Facebook „Judyta Kowalczyk – Brand Maintainer”.
- Organizator skontaktuje się z wybranymi Uczestnikami z informacją nt. zakwalifikowania się do programu i dalszych kroków.
V. Informacje
- Materiały przesłane przez Uczestników Organizatorowi, nie podlegają zwrotowi.
- Informacja o Marce i dane przesłane przez Uczestników nie będą ujawniane stronom trzecim, z wyłączeniem wybranych przez Organizatora specjalistów, niezbędnych do rzetelnej oceny Marki.
- Uczestnik jest odpowiedzialny za przekazanie, prawdziwych i aktualnych informacji w Formularzu zgłoszeniowym.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji przekazywanych w Formularzach zgłoszeniowych.
VI. Akceptacje
- Uczestnik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że podczas spotkań i wydarzeń związanych z Programem #correctbrand z jego udziałem, dźwięk i obraz mogą być rejestrowane (i mogą obejmować jego wizerunek i głos), a także że tak powstałe materiały audiowizualne (w których wizerunek czy głos Uczestnika nie będzie stanowił jedynie szczegółu większej całości) będą mogły być rozpowszechniane w celu promocji Organizatora, Uczestników i Projektów za jego uprzednią zgodą.
- Każdy z Uczestników poprzez akceptację niniejszego Regulaminu, oświadcza, że zgłoszona przez Uczestnika Marka nie będzie zawierać treści naruszających prawo lub niezgodnych z dobrymi obyczajami oraz że nie będzie naruszać praw osób trzecich (w szczególności praw autorskich lub praw własności przemysłowej).
- Każdy z Uczestników poprzez akceptację niniejszego Regulaminu. Oświadcza, że Marka nie będzie obciążona prawami osób trzecich.
VII. Ocena Marki i kryteria
- Formalna i merytoryczna ocena Marki zgłoszonej do Programu #correctbrand jest dokonywana przez osoby wskazane przez Organizatora. Formalna ocena Marki dokonywana jest na podstawie audytu Marki, informacji dostarczonych przez Uczestnika w Formularzu zgłoszeniowym oraz opcjonalnie w oparciu o dostarczone dodatkowe informacje. Na podstawie takiej oceny zostaje ustalony zakres prac nad metamorfozą Marki.
- Formalna ocena opiera się na weryfikacji zgodności zgłoszenia z Regulaminem, a w szczególności stwierdzeniu, że: a) W Formularzu zgłoszeniowym podano wszystkie wymagane informacje. b) Przesłanie Formularza zgłoszeniowego nastąpiło w terminie wyznaczonym przez Organizatora. c) Uczestnik spełnia kryteria wymienione w Dziale III niniejszego Regulaminu – „Uczestnicy”.
- Merytoryczna ocena opiera się na kryteriach: a) Faktyczna ocena sytuacji wizualnej Marki (jej stan, jakość, potrzeba zmian).
VIII. Udział w programie
Uczestnik Programu zobowiązuje się do:
- Posiadania chęci i dużej motywacji do zmian wizualnych i niewizualnych swojej Marki.
- Stosowania się ściśle do zaleceń Specjalisty odnośnie do metamorfozy wewnętrznej i zewnętrznej Marki.
- Wdrożenia wszelkich elementów wizualnych i niewizualnych w życie Marki, powstałych w Programie.
- Wystawienia szczegółowej opinii na temat Programu i przebiegu współpracy po zakończeniu Programu.
- Przestrzegania Regulaminu Uczestnictwa w Programie #correctbrand oraz Kodeksu Relacji Mentoringowej.
VIII. Naruszenie regulaminu
- Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność za naruszenie Regulaminu w stosunku do Organizatora, na zasadach ogólnych.
IX. Postanowienie końcowe
- Organizator zastrzega sobie prawo ustalenia i dokonywania zmian w przebiegu Programu pod względem czasowym bez konieczności podania przyczyny.
- Organizator zastrzega sobie prawo, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, do zmiany zasad naboru do Programu. W szczególności zmiany takie mogą objąć Marki, które zostały zakwalifikowane w programie.
- Przesłanie Formularza zgłoszeniowego jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i Kodeksu relacji mentoringowej przez Uczestnika.
- Zgłaszając się do Programu, Uczestnicy zobowiązują się do przestrzegania Regulaminu i potwierdzają spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w Programie.
- Organizator nie pokrywa ani nie zwraca kosztów, związanych z udziałem w Programie.
- Wszystkie szczegółowe informacje na temat Programu znajdują się na stronie internetowej judytakowalczyk@iclouders.pl/correctbrand, mogą też zostać udzielone drogą mailową. Zapytania należy składać na adres e-mail (judytakowalczyk@iclouders.pl).
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
X. Postanowienie końcowe
- Organizator informuje, że administratorami wskazanych w niniejszym Regulaminie danych osobowych Uczestników Programu jest iClouders (więcej w polityce prywatności, na stronie www.iclouders.pl/polityka-prywatnosci/).
- Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez administratorów danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej “RODO”), i innymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych obowiązującymi w Polsce.
- Dane osobowe Uczestników, będą wykorzystywane dla celów realizacji Programu, na podstawie akceptacji niniejszego regulaminu przez Uczestnika poprzez przystąpienie do Programu.
- Po zakończeniu Programu Organizator będzie mógł korzystać, z danych kontaktowych Uczestnika w celach kontaktowych (uzyskanie o opinii na temat Programu lub innych projektów prowadzonych przez Organizatora, a także przesłanie informacji o innych inicjatywach), przy użyciu telefonu, poczty elektronicznej lub tradycyjnej na podstawie udzielonej przez Uczestnika zgody. Podstawą prawną takiego przetwarzania jest zgoda na przetwarzanie, to jest podstawa prawna, o której mowa w art. 6 ust. 1 a) RODO.
- Zgodę taką Uczestnik może wycofać w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu wycofania zgody należy przesłać informację na adres e-mail: biuro@iclouders.pl.
- Dane osobowe są zbierane na zasadzie dobrowolności, jednakże podanie wszystkich danych wymaganych w Formularzu zgłoszeniowym jest warunkiem wzięcia udziału w Programie. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Programu oraz po zakończeniu Programu przez okres 5 lat.
- Przetwarzane dane osobowe Uczestników obejmują dane podane przez Uczestników w Formularzu zgłoszeniowym, w tym następujące dane kontaktowe: Imię i nazwisko, Numer telefonu, Adres email oraz informacje o Marce.
- Dane wytworzone w procesie kwalifikacyjnym do uczestnictwa w Programie, takie jak: informacje o rezultatach rekrutacji.
- Dane wytworzone w stosunku do Uczestników zakwalifikowanych do udziału w Programie, takie jak dane powstałe w trakcie procesu mentoringowego, np. przypisanie do Mentora, raporty itp. Każdy Uczestnik ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do przenoszenia danych, oraz wycofania zgody na przetwarzanie danych. W tym celu oraz w razie jakichkolwiek innych pytań w zakresie danych osobowych Uczestnika Uczestnik powinien przesłać wiadomość do Organizatora na adres e-mail: biuro@iclouders.pl.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania błędnych danych osobowych przez Uczestnika.
- Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji przekazywanych w Formularzu zgłoszeniowym.
Kodeks relacji mentoringowej
- Mentoring jest relacją poufną, w której obie strony zobowiązują się do działania uważnego oraz pełnego wzajemnego szacunku.
- Rolą Mentora jest odpowiadanie na potrzeby rozwojowe Marki Mentee, a nie narzucanie własnych oczekiwań.
- Zarówno Mentor i Mentee szanują swój czas i inne obowiązki. Mentor i Mentee szanują również czas i wkład osób trzecich, w tym osób koordynujących projekt #correctbrand.
- Mentee podejmuje aktywną rolę w relacji mentoringowej, a Mentor go do tego zachęca.
- Zarówno Mentor, jak i Mentee może zakończyć relację, jeśli z jakichś przyczyn nie jest efektywna. Powinni jednak podać argument zakończenia relacji i przedyskutować razem tę decyzję.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących relacji mentoringowej lub kwestii organizacyjnych programu uczestnik będzie kontaktować się z organizatorem.
- Mentee nie jest zobowiązany stosować się do rad Mentora. Podopieczny jednak rozważa udzielone rady i feedback w sposób tak otwarty, jak to możliwe.
- Mentor nie wchodzi w obszary, które Mentee utrzymuje jako osobiste, chyba że podopieczny zechce się nimi podzielić z Mentorem.
- Mentor i Mentee są otwarci i prawdomówni względem siebie, w relacji mentoringowej oraz otwarcie rozmawiają o tym, w jaki sposób może być ona bardziej efektywna.
- Mentor i Mentee dzielą odpowiedzialność za zakończenie relacji mentoringowej po zakończeniu Programu, aby zapobiec stworzeniu wzajemnej zależności poza ramami programowymi.