Seria 5 przewodników od podstaw
Przewodnik marki od A do Z
Fundamenty od podstaw (część I)
Czy kiedykolwiek zastanawiał_ś się, dlaczego niektóre marki odnoszą fajne sukcesy, podczas gdy inne ledwo utrzymują się na rynku?
Czy masz wrażenie, że Twoja marka nie wykorzystuje pełnego potencjału i wiele przez to tracisz?
Prowadzenie własnej marki to trudne zadanie…
Konkurencja, ciągła zmienność rynku i próba dotrzymania kroku z otoczeniem biznesowym, które działa dynamicznie.
Nieodpowiedni branding może prowadzić do utraty potencjalnych lub obecnych klientów, strat wizerunkowych, czasowych i finansowych.
A może robisz wszystko na oko, nie mając klarownego planu działania?
Mam Dla Ciebie bardzo konkretne rozwiązanie, które pomoże Ci ogarnąć te wyzwania! Moja seria e-booków, Przewodników Marki jest dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby zbudować i rozwinąć silną markę od totalnych podstaw.
Stworzyłam tę serię specjalnie dla przedsiębiorców rozpoczynających działalność lub tych, którzy chcą podnieść swoją markę na wyższy poziom.
Pomimo tak dużej liczby twórców i dostępnych materiałów na rynku, widzę ciągle te same problemy oraz ogromne luki…
Moje produkty mają za zadanie je uzupełnić, aby skuteczniej Cię wesprzeć.
Ta seria e-booków to konkretny plan od A do Z Twojego działania! 🙂
W każdej z 5-ciu części przewodnika marki znajdziesz krótkie i konkretne wyjaśnienia praktyczne, ciekawe przykłady do zastosowania od ręki u siebie oraz wartościowe ćwiczenia, które pomogą Ci wcielić dane zagadnienie w życie.
Buduj markę z głową, w zgodzie ze sobą i z pewnością!
Kup mój e-book i odkryj, jak stworzyć solidną markę, która przetrwa wszystko oraz odniesie sukces na rynku.
Nie trać czasu na kosztowne próby i błędy…
Zapewnij sobie egzemplarz mojego przewodnika już teraz i zacznij budować skuteczną markę, która przyciąga uwagę, zatrzymuje odpowiednich odbiorców i ich nie puszcza, a przy okazji dla Ciebie zarabia…
Dzięki I części przewodnika marki „Fundamenty od podstaw” dowiesz się:
- Jakie są fundamenty i jak duże dla marki ma znaczenie ich budowy.
- Jaką rolę odgrywa misja i wizja w budowaniu i rozwijaniu marki.
- Dlaczego wartości i filozofia są istotne w budowaniu i rozwijaniu marki.
- Jak wybrać nazwę i logo oraz poznasz kryteria dobrego wyboru.
- Jak wykreować skuteczną identyfikację wizualną.
- Jak znaleźć unikalność swojej marki na tłocznym rynku.
- W jaki sposób wcielić to wszystko w życie od ręki.
Znajdziesz w tym przewodniku praktyczne wskazówki, ciekawe przykłady i ćwiczenia, które pomogą Ci lepiej zrozumieć wszystkie poruszane zagadnienia oraz zacząć odpowiednio działać! Otrzymasz też coś dodatkowo do rozwoju… 🙂