Poznaj mnie bliżej...

O mnie

Judyta-Kowalczyk-Brand-Maintainer-JK

Judyta Kowalczyk

Brand Maintainer

KIM JESTEM?

Specjalizuję się w Psychologii Brandingu Reklamy. 

Jestem Strategiem, Projektantem Graficznym, Menedżerem Marki, Trenerem i Mentorem. Założycielką Agencji wizerunkowo – reklamowej iClouders, autorką projektu „Perfekcjonistka w biznesie”, autorką programu metamorfozy marki „#correctbrand” i metody żywiołów marki. Od listopada 2021 roku jestem również autorką swojej pierwszej książki pt. „10 przykazań skutecznej marki”.




Zawodowo zajmuję się kompleksową drogą budowy, rozwoju i kreacji marek, począwszy od konsultacji, audytu, strategii, przez identyfikację wizualną i komunikację, aż po reklamę, mentoring i pełną opiekę nad marką.

Obszar, w którym się specjalizuję obejmuje bardzo szerokie spektrum działań dot. budowy i kreacji marki. Wszystkie te działania opieram na kilku dziedzinach psychologii – „widzę i czuję więcej”, dzięki czemu są one skuteczne.

Jestem empiryczką, dlatego też każda praca, którą wykonuję nie jest oparta na teorii, lecz na praktycznym doświadczeniu, które intensywnie zdobywam i praktykuję od przeszło 8 lat.

Prowadzę również warsztaty i szkolenia, podczas których stawiam na bardzo indywidualne podejście do każdego uczestnika.

W każdej dziedzinie życia zarówno prywatnego i zawodowego, kładę mocny nacisk na komunikację, relacje oraz emocje. W swoją pracę wkładam mnóstwo zaangażowania i serca. Każdego dnia podchodzę do swoich działań, jak do nowych wyzwań, które mają zmienić świat.



Pomagam przedsiębiorcom oraz osobom prywatnym budować, kreować i rozwijać skuteczne marki z głową.


Doświadczenie zawodowe zdobywałam w znanych agencjach reklamowych pod okiem świetnych specjalistów.


CZYM SIĘ ZAJMUJĘ

– Przeprowadzam konsultacje biznesowe, psychologiczno – brandingowe oraz graficzno – reklamowe; 

– Wykonuję audyty podstawowe i zaawansowane marek;

– Opracowuję, planuję i wdrażam strategie marki oraz strategie marketingowe; 

– Prowadzę szkolenia i warsztaty m.in. z budowania i rozwoju marki, psychologii brandingu, prezentacji, grup odbiorców, grafiki komputerowej, a także inne szkolenia branżowe; 

– Opracowuję i projektuję kreacje marek, a także pełne systemy identyfikacji wizualnej oraz komunikacji, z zastosowaniem zasad psychologii; 

– Prowadzę mentoring biznesowy indywidualny i grupowy; 

– Sprawuję opiekę nad markami od A do Z, towarzysząc im od powstania, wyboru odpowiedniej ścieżki, przez wprowadzenie na rynek i dalszy rozwój.


MOJE OSIĄGNIĘCIA

Podczas dotychczasowej drogi zawodowej, wykonałam wiele różnych projektów i zyskałam uznanie kontrahentów.

Wykonywałam różnego rodzaju projekty, zarówno dla mniejszych, jak i dużych firm/marek tj. Wedel, Gemini Park, Empik, Uniwersytet Jagieloński, MIP, Mole Mole, Generali, Almidecor, Czyste Tatry, Proama, ZASP, HiPP, AMS, Alto, Digitronic Autogas, Omnigena, Elabel Due, Teatr Baj, Solvis, Browar Jana, MP3Store, PRO, Berke, Mazowieckie Centrum Poligrafii, Credit Agricole, Oldeb i wielu innych. 


Opracowywałam złożone strategie marek i rozwoju firm. Projektowałam autorskie modele oraz kampanie wizerunkowe i reklamowe. Wykonywałam rozszerzone audyty oraz badania marek.

Projektowałam style i systemy identyfikacji wizualnej oraz komunikacji dla marek osobistych, produktowych, firmowych i pracowniczych.

Przeprowadziłam wiele szkoleń, warsztatów, webinarów, audytów oraz udzieliłam kilku wywiadów. Pojawiłam się również wielokrotnie jako gość specjalny w mediach i prasie.



Jestem osobą ambitną, kreatywną, pracowitą, sumienną, dokładną. Perfekcyjnie nieperfekcyjną. Jestem po prostu człowiekiem. 🙂


W każdą sekundę pracy wkładam wielki kawał swojego niebieskiego serca i bogatej, praktycznej wiedzy. W centrum każdego mojego projektu jest człowiek. Stawiam na autentyczność, wartości i relacje, a także rozwój innych na wielu płaszczyznach. – To wszystko z pewnością wyróżnia mnie na rynku.

Moja praca sprawia mi mnóstwo przyjemności, cieszę się, że dzięki niej każdego dnia, mogę przyczyniać się do rozwoju wielu osób oraz marek.


Zapraszam do współpracy,
Judyta Kowalczyk