Warsztatowe
Szkolenie stacjonarne
„Kreowanie spójnego wizerunku marki na rynku”
Czego się nauczysz?
Podczas szkolenia dowiesz się, jak budować spójny wizerunek marki.
Poznasz znaczenia psychologiczne elementów marki, które wpływają na jej odbiór przez odpowiednich odbiorców.
Dowiesz się również, jak prowadzić markę i w jaki sposób komunikować się z odbiorcami, aby budować spójny wizerunek i osiągać założone cele.
Program szkolenia:
Moduł I:
- Zrozumienie identyfikacji marki na rynku.
- Poznanie psychologicznych narzędzi marki w identyfikacji i komunikacji.
- Opracowanie osobowości i tożsamości marki – praca na archetypach.
Moduł II:
- Zaprojektowanie nazwy dla marki firmy.
- Dobranie odpowiednich kolorów, symboli i wzorów dla marki.
- Wybór elementów identyfikacyjnych marki i przedsiębiorstwa.
- Opracowanie spójnego systemu identyfikacji wizualnej i niewizualnej.
- Opracowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej marki.
- Poznanie prawnych aspektów ochrony własności intelektualnej i przemysłowej.
- Naruszenia znaków towarowych, elementów identyfikacji marki i patentów.
Moduł III:
- Ułożenie architektury marki.
- Wybór odpowiednich instrumentów marketingu marki.
- Poznanie metod promocji i reklamy marki.
- Dobranie właściwych kanałów komunikacji online i offline.
- Opracowanie strategii implementacji marki i jej rozwoju, w tym BrandPlan.
Podczas szkolenia otrzymasz:
- Materiały do pracy podczas szkolenia i do pracy nad swoją marką we własnej przestrzeni.
- Imienny certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, potwierdzający nabytą wiedzę, który będzie wystawiony po zdaniu testu sprawdzającego na minimum 80%.
- Książkę papierową „10 przykazań skutecznej marki” (z możliwością otrzymania autografu
lub dedykacji autora na miejscu).
ZAPYTAJ O SZKOLENIE JUŻ TERAZ!
Szkolenie jest ograniczone osobowo, ze względu na charakter szkolenia i praktyczny sposób jego prowadzenia.
W tym szkoleniu stacjonarnym rekomendowany jest udział maksymalnie 10 osób dla lepszej efektywności
Szkolenie poprowadzi:
Judyta Kowalczyk – Ekspert ds. Psychologii Brandingu i Reklamy. Strateg, Menedżer i Projektant Marek. Trener Komunikacji Brandingowej.
W świecie brandingu odnajduję się jak łosoś w wodzie, pełniąc jednocześnie funkcję CEO w Agencji iClouders.
Jestem autorką książki „10 przykazań skutecznej marki”. Prowadzi podcast „Buduj markę z głową”, piszę bloga i tworzę różne projekty rozwojowe dla przedsiębiorców.
Napisałam dotychczas wiele artykułów eksperckich, które ukazały się na łamach magazynów i portali branżowych oraz udzieliłam kilku wywiadów.
Pojawiłam się jako gość specjalny na konferencjach oraz debatach, zarówno stacjonarnych, jak i on-line.
Moje bardzo praktyczne doświadczenie pozwala mi być skutecznym przewodnikiem w codziennym budowaniu i rozwijaniu silnych marek na każdym etapie. 🙂
Dokładny termin szkolenia, jego ostateczna forma oraz inne szczegóły, ustalane są indywidualnie z Zamawiającym.
Szkolenie prowadzone już od 1 osoby!
Czas trwania szkolenia:
– 2 dni po 7h
lub
– 3 dni po 5h
Certyfikat / Zaświadczenie: TAK (certyfikat)
Dokładny termin szkolenia, jego ostateczna forma oraz inne szczegóły, ustalane są indywidualnie z Zamawiającym.
Czas trwania szkolenia:
– 2 dni po 7h
lub
– 3 dni po 5h
Certyfikat / Zaświadczenie: TAK (certyfikat)
Dokładny termin szkolenia, jego ostateczna forma oraz inne szczegóły, ustalane są indywidualnie z Zamawiającym.
Czas trwania szkolenia:
– 1 dzień 7h
lub
– 2 dni po 5h
Certyfikat / Zaświadczenie: TAK (certyfikat)
Co o moich szkoleniach i warsztatach mówią uczestnicy?
Wybrane opinie z poprzednich spotkań
Kinga Banaszek
HR Manager & Business Coach
Krzysztof Matusiak
E-commerce Specjalist
Joanna Kawczyńska
Kosmetolog i Podolog
FAQ
Zadawane pytania i odpowiedzi
Tak. Certyfikat jest imienny, to oznacza, że jest indywidualnie wypisany dla uczestnika szkolenia. Na certyfikacie widnieją dane tj. imię i nazwisko uczestnika, temat szkolenia oraz jego data.
W temacie szkolenia możesz się skontaktować pod numerem telefonu 519-675-037 lub pisząc e-maila na judytakowalczyk@iclouders.pl.
Oczywiście! 🙂
Wystarczy, że w formularzu zamówienia podasz wszystkie niezbędne dane, w tym NIP firmy i otrzymasz FV 23%.