Znaczenie autentyczności w marce osobistej

Znaczenie autentyczności w marce osobistej

Znaczenie autentyczności w marce osobistej

 

Bycie autentycznym jest bardzo ważnym elementem, który należy zrozumieć podczas tworzenia marki osobistej. Bycie autentycznym oznacza bycie wiernym sobie i prawdziwym. Chociaż jest to trudne w rozwoju marki, bo istnieje pokusa przesadnego koloryzowania faktów, to dalej jest to ogromnie ważna cecha, którą należy mieć ciągle na tapecie podczas tworzenia marki osobistej. Bycie autentycznym pozwala łączyć się z odpowiednimi odbiorcami i pokazuje, co jest Dla Ciebie ważne. Pozwala odbiorcom zbliżyć się do Ciebie, poczuć Cię i zaufać Ci.

 

Autentyczność marki osobistej

Bycie autentycznym w swojej osobistej marce oznacza bycie wiernym sobie, stanom i rzeczom, które czynią Cię tym, kim jesteś. Będąc autentycznym, pokazujesz, kim jesteś i to, co Cię definiuje jako wartościowego, kompetentnego człowieka i fachowca w swojej dziedzinie. Będąc autentycznym, mówisz ludziom, co myślisz i czujesz, ujawniasz fakty na swój temat, a nie kłamstwa. Będąc autentycznym, ludzie widzą, kim naprawdę jesteś i mogą się z Tobą utożsamić, zobaczyć w Tobie i Twojej marce cząstkę siebie. 

 

Autentyczność bardzo pomaga w rozwoju marki, w rozmowach z klientami i relacjach biznesowych.

 

Bycie autentycznym w marce osobistej jest korzystne z wielu powodów. 

 

Jakie to są powody?

  • Po pierwsze: pozwala innym utożsamić się z Tobą i poznać lepiej to, kim jesteś. 
  • Po drugie: pozwala innym zobaczyć, co Cię definiuje jako człowieka i specjalistę w swojej dziedzinie.
  • Po trzecie: pomaga innym dostrzec rzeczy, które czynią Cię tym, kim jesteś.
  • Po czwarte: pozwala innym łączyć się z tym, co myślisz i czujesz oraz dzielić się tym z innymi. 
  • Po piąte: daje innym wgląd w namiastkę Twojego prawdziwego życia pozazawodowego i pokazuje im ludzką stronę Ciebie, której inaczej mogliby zobaczyć. 

W ten sposób bycie autentycznym pozwala odbiorcom łączyć się z Tobą na bardziej osobistym poziomie, niż byliby w stanie to zrobić w innym przypadku.

 

Korzyści płynące z bycia autentycznym w swojej marce osobistej

Bycie autentycznym w Twojej marce osobistej jest korzystne, ponieważ pokazuje innym:

  • Jakie są Twoje wartości i zainteresowania.
  • Jakie są Twoje przekonania lub opinie.
  • Jakich aspektów Twojego życia mogą nie być świadomi.

Ponadto:

Pozwala odbiorcom nawiązać z Tobą bliższy kontakt i zobaczyć, kim jesteś, a nawet zrozumieć im samym kim oni są i co ich definiuje…

To wszystko pozwala im dotknąć Cię na głębszym poziomie i zmniejszyć dystans relacji, już przy pierwszym styku z Twoją marką.

 

Jak pokazałam Ci wyżej, bycie autentycznym w swojej marce osobistej jest bardzo korzystne. Autentyczne marki to marki skuteczne i trwałe. Nie zapominaj w budowie i rozwoju swojej marki o autentyczności. Bądź sobą, bo wszyscy inni już są obsadzeni. 🙂

 

 


Nie masz jeszcze mojej książki? To jest najlepszy moment na jej zakup. 🙂

Zachęcam Cię do zakupu mojej książki, którą pokochali czytelnicy oraz eksperci z branży!

Książkę znajdziesz w 3 opcjach TUTAJ.

 

 


Potrzebujesz wsparcia w działaniach swojej marki?

UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ INDYWIDUALNĄ

Komentarze są wyłączone.