Zauważam w ostatnim czasie wiele wątpliwości przedsiębiorców, które są związane z działaniami biznesowymi i marketingowymi w czasie wojny na Ukrainie. Postanowiłam w związku z tym stworzyć MINI CYKL wpisów wspierających 3 pola.
Co robić w obecnej sytuacji z marką, działaniami biznesowymi, reklamą?
Czy wypada coś robić, czy lepiej się wstrzymać?
Dwa ważne punkty:
Rób to, co czujesz, zgodnie ze sobą. Ustal nowe priorytety w tym czasie i daj sobie przestrzeń na modyfikację działań.
Jeśli chodzi o to, czy wypada działać, to nie ma znaczenia. Prowadzisz markę, biznes i musisz za coś żyć. Zwróć w tym czasie uwagę na cały przekaz, aby nie był krzywdzący dla Twoich odbiorców.
To, że dzieje się tragedia u naszych sąsiadów i tam zatrzymało się życie (choć tam również ludzie w miarę możliwości pracują), nie oznacza, że mamy rzucić wszystko, skupić się wyłącznie na tej sytuacji i tylko tym żyć.
Jeśli angażujesz się w pomoc, to świetnie!
Natomiast pamiętaj w tym wszystkim o sobie, o własnym życiu, marce i biznesie.
Patrz szeroko, a nie jednokierunkowo.
Jest czas, w którym możesz zmienić strategię swoich działań i dostosować je do własnych możliwości zasobowych oraz emocjonalnych.
Jesteś człowiekiem i odczuwasz to, co się dzieje na wielu polach. Masz do tego pełne prawo! Nie miej do siebie pretensji, jeśli zawiesiłeś swoje działania na kilka dni, czy czujesz się źle z promocją w sieci.
Jeśli masz takie odczucia, to bardzo dobrze o Tobie świadczy.
Jeśli natomiast działasz, to rób to z głową.
Nie jest to na pewno dobry czas na intensywne komunikaty reklamowe czy sprzedażowe…
Musisz pamiętać o swoich odbiorcach i do nich oraz obecnej sytuacji dostosowywać komunikaty.
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.