Sytuacja na świecie. Co robić z marką i działaniami? (cz.1)

Sytuacja na świecie. Co robić z marką i działaniami_ Cz.1

Co robić z marką w obecnej sytuacji? (cz. 1)

 

Zauważam w ostatnim czasie wiele wątpliwości przedsiębiorców, które są związane z działaniami biznesowymi i marketingowymi w czasie wojny na Ukrainie. Postanowiłam w związku z tym stworzyć MINI CYKL wpisów wspierających 3 pola.
 
Co robić w obecnej sytuacji z marką, działaniami biznesowymi, reklamą?
Czy wypada coś robić, czy lepiej się wstrzymać?
 
 
Dwa ważne punkty:
 
  • Rób to, co czujesz, zgodnie ze sobą. Ustal nowe priorytety w tym czasie i daj sobie przestrzeń na modyfikację działań.
  • Jeśli chodzi o to, czy wypada działać, to nie ma znaczenia. Prowadzisz markę, biznes i musisz za coś żyć. Zwróć w tym czasie uwagę na cały przekaz, aby nie był krzywdzący dla Twoich odbiorców.
 
To, że dzieje się tragedia u naszych sąsiadów i tam zatrzymało się życie (choć tam również ludzie w miarę możliwości pracują), nie oznacza, że mamy rzucić wszystko, skupić się wyłącznie na tej sytuacji i tylko tym żyć.
 
Jeśli angażujesz się w pomoc, to świetnie! 
Natomiast pamiętaj w tym wszystkim o sobie, o własnym życiu, marce i biznesie.
 
 
Patrz szeroko, a nie jednokierunkowo. 
 
Jest czas, w którym możesz zmienić strategię swoich działań i dostosować je do własnych możliwości zasobowych oraz emocjonalnych. 
 
Jesteś człowiekiem i odczuwasz to, co się dzieje na wielu polach. Masz do tego pełne prawo! Nie miej do siebie pretensji, jeśli zawiesiłeś swoje działania na kilka dni, czy czujesz się źle z promocją w sieci.
 
Jeśli masz takie odczucia, to bardzo dobrze o Tobie świadczy. 
Jeśli natomiast działasz, to rób to z głową.
 
Nie jest to na pewno dobry czas na intensywne komunikaty reklamowe czy sprzedażowe…
 
Musisz pamiętać o swoich odbiorcach i do nich oraz obecnej sytuacji dostosowywać komunikaty.

 

 


Potrzebujesz wsparcia w działaniach swojej marki?

UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ INDYWIDUALNĄ

 

 


Jeśli chcesz zapoznać się szerzej z rozwojem marki i biznesu…

Zachęcam Cię do zakupu mojej książki, którą pokochali czytelnicy oraz eksperci z branży!

Książkę znajdziesz w 3 opcjach TUTAJ.

 

Posłuchaj koniecznie tego odcinka podcastu!

Komentarze są wyłączone.