Zauważam w ostatnim czasie wiele wątpliwości przedsiębiorców, które są związane z działaniami biznesowymi i marketingowymi w czasie wojny na Ukrainie. Postanowiłam w związku z tym stworzyć MINI CYKL wpisów wspierających 3 pola.
Co robić w obecnej sytuacji z marką, działaniami biznesowymi, reklamą?
Czy wypada coś robić, czy lepiej się wstrzymać?
Dwa ważne punkty:
Rób to, co czujesz, zgodnie ze sobą. Ustal nowe priorytety w tym czasie i daj sobie przestrzeń na modyfikację działań.
Jeśli chodzi o to, czy wypada działać, to nie ma znaczenia. Prowadzisz markę, biznes i musisz za coś żyć. Zwróć w tym czasie uwagę na cały przekaz, aby nie był krzywdzący dla Twoich odbiorców.
To, że dzieje się tragedia u naszych sąsiadów i tam zatrzymało się życie (choć tam również ludzie w miarę możliwości pracują), nie oznacza, że mamy rzucić wszystko, skupić się wyłącznie na tej sytuacji i tylko tym żyć.
Jeśli angażujesz się w pomoc, to świetnie!
Natomiast pamiętaj w tym wszystkim o sobie, o własnym życiu, marce i biznesie.
Patrz szeroko, a nie jednokierunkowo.
Jest czas, w którym możesz zmienić strategię swoich działań i dostosować je do własnych możliwości zasobowych oraz emocjonalnych.
Jesteś człowiekiem i odczuwasz to, co się dzieje na wielu polach. Masz do tego pełne prawo! Nie miej do siebie pretensji, jeśli zawiesiłeś swoje działania na kilka dni, czy czujesz się źle z promocją w sieci.
Jeśli masz takie odczucia, to bardzo dobrze o Tobie świadczy.
Jeśli natomiast działasz, to rób to z głową.
Nie jest to na pewno dobry czas na intensywne komunikaty reklamowe czy sprzedażowe…
Musisz pamiętać o swoich odbiorcach i do nich oraz obecnej sytuacji dostosowywać komunikaty.
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
SZKOLENIE STACJONARNE Marka osobista jako fundament dobrego biznesu
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
SZKOLENIE ON-LINE Marka osobista jako fundament dobrego biznesu
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Zapisz się i pobierz szybki test marki!
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Zapisz się na poniższą listę, aby co 2 tygodnie otrzymać BrandPrasówkę
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
*Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach, wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania Twoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
*Odbierając, wyrażasz zgodę na otrzymywanie newslettera, w tym informacji o nowościach, promocjach, usługach, produktach czy wydarzeniach.
Zgodę możesz w każdej chwili wycofać. Szczegóły przetwarzania swoich danych osobowych, znajdziesz w Polityce Prywatności.
Zarządzaj zgodą
Używam plików cookies w celu optymalizacji swojej witryny.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferencje
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.